Szkolenia Foto

Dla kogo?

Nasze szkolenia fotograficzne przeznaczone są głównie dla początkujących i średniozaawansowanych fotoamatorów. Skierowane są także do osób które do tej pory nie miały nic wspólnego z fotografią i stoją przed dylematem wyboru swojego pierwszego aparatu fotograficznego.

Jaką formę mają szkolenia?

Kursy fotograficzne w większości przypadków prowadzone są w formie indywidualnego szkolenia w ustalonym miejscu i czasie (także w lokalu Klienta). Warsztaty grupowe/firmowe prowadzone są w sali wykładowej, studiu fotograficznym, salach hotelowych lub w salkach konferencyjnych firm które takie szkolenie zamówiły.

Zazwyczaj szkolenia podzielone są na dwie części: teoretyczną i praktyczną. Teoria to typowy wykład połączony z otwartą dyskusją i ukierunkowane na zagadnienia będące tematem szkolenia lub zagadnienia i pytania które wynikną w bieżącej dyskusji. Część praktyczna, to np. sesja w plenerze lub wnętrzach z modelką lub plener fotograficzny w uzgodnionym wcześniej miejscu.

Jak długo trwa takie szkolenie?

Zależnie od ilości wiedzy do przekazania, warsztaty mogąbyć godzinnym spotkaniem w plenerze, a mogą także być przeprowadzone w formie 2- 3-dniowych spotkań w ramach np. firmowego wyjazdu integracyjnego. Nową formą szkolenia jest wyjazdowy plener fotograficzny (2-4 dni) podczas którego poruszamy bardzo dokładnie i z ogromną porcją praktyki wymagane zagadnienia/tematy.

Co obejmuje program szkolenia?

Program warsztatów ma formę bardzo otwartą i ustalany jest zawsze indywidualnie. Największe doświadczenie posiadamy jednak w fotografii portretowej oraz krajobrazowej – to tematy w których będziemy mieli najwięcej do powiedzenia (warsztaty prowadzi zawodowy fotograf, więc większość innych zagadnień fotograficznych także nie jest problematyczna).

Ile kosztuje takie szkolenie/warsztaty?

Każde szkolenie wyceniane jest indywidualnie i na ogólny jego koszt ma wpływ wiele różnych czynników. Zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego opisując maksymalnie obszernie swoje oczekiwania – pozwoli to sprawnie przygotować indywidualną ofertę.